honsomehon

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Emeli Busk Einarsen - 4 juli 2011 22:14

    Hejj, jag har inte orkat blogga typ sen i onsdags tror jag de blir eller så. Jag kommer inte ihåg va jag gjorde i torsdags isf men i fredags så var jag i alle fall med Nadja, bilderna tagna då när jag väntade på bussen. Det var typ trafikstockning eller ångot. Hel skumt och alla folken i bilarna kollade och skrattade åt mig då jag stod där oh väntade på bussen men tillslut kom den! :D

E aa, sen så skulle man möta nadja vid bibblan men hon hade inte kommit, hittade inte sitt busskort. Så jag gick lite på stan sålänge och jag hittade en kofta fast endå inte typ ^^ . Sen så kom hon te slut ^^. Typ aa , vi gick lite i stan och så.

I lördags så stack man tidigt och cyklade te oskarström och fyfan, varmt var det och jag var luktade förjävligt när ajg väl kom te emma! xD. Men som tur va så skulle vi ner te badet i alla fall xD Sen så gick tiden jättesnabbt bra sådär swichh. Och så skulle jag cykla hem men hennes föräldrar var så snälla så de körde hem mig och cykeln :)

I går så typ fixade vi rent poolen och så och idag så har det varit en slapp dag, en verkligen SLAPP-dag xD


Eller aa jag gjorde denna headern typ nu oxå xD

Gick rättså snabbt men aa, Den får duga, har ju inte haft någon innan där så ;).


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, detta är jag och min vardag.
Ungefär de kan jag säga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards