honsomehon

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Baddag ;)

Av Emeli Busk Einarsen - 30 juni 2011 20:58


Hejj, jag hoppas ni kan se båda låtarna av block44. Han gör fan bra låtar, de fasnar på min hjärna och jag blir fast i den historien eller va jag sak säga.

Idag så åkte jag och Steffi te badet och vi väntade på att Bella skulle komma. Vi gick å badade lite så länge ohh så såg jag de från Bojjen och jag skulle tydligen vara där idag egentligen, fan va pinsamt ;o

Men sen så gick vi upp för att kolla  om Bella hade ringt elelr kunde ringa snart. När vi va påväg upp så hörde vi Steffis ringsignal ohh de va Bella. Sen så badade vi då och så kom Felicia och Therese oxå så vi va typ allihopa en liten stund. Sedan gick vi upp och ner te oskarström, eller aa vi var ju redan i oskarström men vi typ gick ner te de mer centrala oskarström ;)

Där när jag å steffi sedan skulle med bussen hem så hoppade vi på en buss. Men så såg vi att en annan buss kom bakom. Det var såklart den vi skulle på för den i satt på skulle in te stan. Så vi fick hoppa av på nästa hållplats. Vi gick tebax och den andra bussen hade åkt. Men så kom Magnus körande med Ida i rättan tid så vi fick schuss hem av han då :))

Nu e man hemma och förstått att man typ är väldigt fullbokad xD

Imorgon ska man med Nadja ner te brottet, blev inget ullared med hon som hon egetligen ville. På lördag ska jag nog vara med Emma Johansson, den 16 har rebecca och carl bröllop och den 22 åker jag te stockholm. Jag måste hinna vara med Ida E snart oxå för de sa ja te hon, vill hinna träffa nikki och träffa Lemmy med för den delen :)

Jag trodde jag hade ett fritt schema men de va inte så enkelt x'd Och jusste jag ska nog te pappa igen typ nästa helg eller något sånt ;)


Nu ska jag se på Heartless, hoppas de e bra, har faktiskt längtat lite efter att se den, hoppas jag inte blir besviken ^^


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli Busk Einarsen - 13 juli 2011 00:10

Ny blogg! emelieinarsen.blogg.se! Det fick bli de ^^. Gillar inte detta namn så nu bytas de! och även te blogg.se ^^. Jaoo, de va´la de för mig hejjdå ^^ ...

Av Emeli Busk Einarsen - 4 juli 2011 22:14

    Hejj, jag har inte orkat blogga typ sen i onsdags tror jag de blir eller så. Jag kommer inte ihåg va jag gjorde i torsdags isf men i fredags så var jag i alle fall med Nadja, bilderna tagna då när jag väntade på bussen. Det var typ trafikstockn...

Av Emeli Busk Einarsen - 29 juni 2011 21:32


  Det fick bli denna bild för de var väldigt soligt och varmt idag! Man blev väckt typ vid 7 och gick ner o åt. Dem hämtade mig å Sebbe vid typ 20  9 och då var man trött fortfarande xd. När man väl kom in på high chaparral var det livat och jag...

Av Emeli Busk Einarsen - 28 juni 2011 21:37


  Idag har man varit på handikappsbadet och badat lite och sol det har det varit. Det fick bli denna bilden idag igen. Jag har extrem lust att sticka in te stan och även extren lust att vara med någon snart, hah har så många som e typ "bekanta" ...

Av Emeli Busk Einarsen - 27 juni 2011 21:32

Oh, jävlar! här har jag inte varit inne sen skolavslutningen ju ;o Juste, e aa jag har varit hos pappa i drygt en vecka så de e därför jah inte kunnat logga in här. Jag har massor av bilder men de blir nog bara några stycken utlagda här xd. Jag ork...

Presentation


Heej, detta är jag och min vardag.
Ungefär de kan jag säga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards