honsomehon

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Tjaaoo

Av Emeli Busk Einarsen - 30 maj 2011 18:57

 

Vänner är endå ens vänner.

Jag vet inte hur många chanser jag ska ge en men ibland så gör man det för man vill egentligen vara deras vän. Men M du kan bara drömma om att jag ska bli vän med mig igen. Det orkar jag fan inte ;o

Jag har svårt att sätta gränser men när jag väl gör det så kan jag inte förlåta. Jag har även väldigt svårt för att riktigt förlåta. Jag kan säga, mm det är okej. Eller liknande men jag tänker hela tiden på det endå. Jag vill ha ett så bra liv som möjligt. Men jag förstör det genom att reta mig på allt och alla som håller på och jaa. Och de gångerna jag inte bryr mig om det så ställer det sig framför mig och vägrar flytta sig ifrån mig.

Jag saknar egentligen Pamela som fan och innan visste ajg inte va jag skulle göra utan hon. Men nu vafan, om hon inte kan vara nykter en helg och inte vara ute så jävla sent en enda helg då hon träffar mig här så får det fanimej kvitta. Det är hon själv som satt sig här, jag har försökt allt men hon bara nonchalerat det.


Jag vill inte vara arg, jag vill bara vara glad men hurfan ska det gå till? Ni gnäller till och med de gångerna jag verkligen försöker vara glad och hänga med. Ursäckta? men e detta inte mitt liv och inte dit? Vi kan gärna byta men jag tror inte du vill det ha? Håll din käft stängd då om det bara ska komma skit ur den.


Usch. Bort, bort, bort och bort. Och istället kom, kom, kom, kom glada tankar mmmmm ((:

Känns lite bättre nu jao ^^^


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli Busk Einarsen - 13 juli 2011 00:10

Ny blogg! emelieinarsen.blogg.se! Det fick bli de ^^. Gillar inte detta namn så nu bytas de! och även te blogg.se ^^. Jaoo, de va´la de för mig hejjdå ^^ ...

Av Emeli Busk Einarsen - 4 juli 2011 22:14

    Hejj, jag har inte orkat blogga typ sen i onsdags tror jag de blir eller så. Jag kommer inte ihåg va jag gjorde i torsdags isf men i fredags så var jag i alle fall med Nadja, bilderna tagna då när jag väntade på bussen. Det var typ trafikstockn...

Av Emeli Busk Einarsen - 30 juni 2011 20:58

  Hejj, jag hoppas ni kan se båda låtarna av block44. Han gör fan bra låtar, de fasnar på min hjärna och jag blir fast i den historien eller va jag sak säga. Idag så åkte jag och Steffi te badet och vi väntade på att Bella skulle komma. Vi ...

Av Emeli Busk Einarsen - 29 juni 2011 21:32


  Det fick bli denna bild för de var väldigt soligt och varmt idag! Man blev väckt typ vid 7 och gick ner o åt. Dem hämtade mig å Sebbe vid typ 20  9 och då var man trött fortfarande xd. När man väl kom in på high chaparral var det livat och jag...

Av Emeli Busk Einarsen - 28 juni 2011 21:37


  Idag har man varit på handikappsbadet och badat lite och sol det har det varit. Det fick bli denna bilden idag igen. Jag har extrem lust att sticka in te stan och även extren lust att vara med någon snart, hah har så många som e typ "bekanta" ...

Presentation


Heej, detta är jag och min vardag.
Ungefär de kan jag säga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards